Назад  |   Начало  »  Духовно развитие  »  Йога  »  Основи на йога  »  Нади Шодана - дихателната техника при стрес, панически атаки и преумора

Нади Шодана - дихателната техника при стрес, панически атаки и преумора

Нади Шодана - дихателната техника при стрес, панически атаки и преумора

Нади Шодана е дихателна техника за баланс на мислите и емоциите. Тя може да се изпълнява преди медитация, за успокояване на тялото и енергията в него. Препоръчва се да се практикува при стрес, панически атаки, тревожност, чувство за дисбаланс. Изпълнява се като се запушва ту едната, ту другата ноздра, като самостоятелно се вдишва и издишва. Съществуват и вариации с кратки задържания при вдишване или издишване.

Нади Шодана ще ви помогне да разпуснете, но ако приемате лекарства, предписани ви от лекар, не прекъсвайте терапията.

Източник: Йога с Таня

Рейтинг: 5.0/5 на базата на 1 оценка
прегледи 559

Препоръчани продукти

Коментари за Нади Шодана - дихателната техника при стрес, панически атаки и преумора

    Подобни статии

    Поза делфинска дъска

    Поза делфинска дъска

    Поза делфинска дъска (Dolphin Plank Pose) Изпълнение на позата стъпка по стъпка Започнете в поза...
    Бакасана – Поза Жерав

    Бакасана – Поза Жерав

    Бакасана (Bakasana) – Поза Жерав Изпълнение на позата стъпка по стъпка От поза Тадасана (Tadasan...