Назад  |   Начало  »  Духовно развитие  »  Йога  »  Извиващи назад пози  »  Битиласана – Поза Крава

Битиласана – Поза Крава

Битиласана – Поза Крава

Битиласана (Bitilasana) – Поза Крава

Изпълнение на позата стъпка по стъпка

  1. Започнете, като поставите ръцете и коленете си в поза „маса”. Уверете се, че коленете ви са точно под бедрата, а китките, лактите и раменете са в една линия перпендикулярно на пода. Главата ви трябва да е в неутрална позиция, а погледа ви да сочи надолу към пода.
  2. Вдишайте и повдигнете задните си части и гърдите към тавана, като корема ви потъва към пода. Повдигнете главата си и гледайте право напред.
  3. Издишайте и застанете отново в неутрална позиция „маса”, поставяйки ръцете и коленете на пода. Повторете това 10-20 пъти.

Анатомичен фокус

  • Матката

Терапевтични приложения

  • Стрес

Ползи

  • Разтяга предната част на торса и врата
  • Осигурява нежен масаж на гръбначния стълб и коремните органи

Тази йога поза не се препоръчва при:

  • Травми на врата

Съвет за начинаещи

Защитете врата си като разширите раменните плешки и свалите раменете надолу, далеч от ушите.

Подготвителни пози

  • Випарита Карани (Viparita Karani)

Последващи пози

  • Поза Котка (Cat Pose)
Рейтинг: 0.0/5 на базата на 0 оценки
прегледи 2378

Препоръчани продукти

Коментари за Битиласана – Поза Крава

    Подобни статии

    Дханурасана – Поза лък

    Дханурасана – Поза лък

    Дханурасана (Dhanurasana) – Поза лък Изпълнение на позата стъпка по стъпка Легнете по корем с ръ...
    Поза Сфинкс

    Поза Сфинкс

    Поза Сфинкс (Sphinx Pose) Изпълнение на позата стъпка по стъпка Легнете по корем със събрани кра...