Марджариасана – Поза Котка

Марджариасана – Поза Котка

Марджариасана (Marjaryasana) – Поза Котка

Изпълнение на позата стъпка по стъпка

  1. Започнете, като поставите ръцете и краката си в позиция „маса”. Колената ви трябва да са точно под бедрата. Китките, лактите и раменете ви трябва да са в една линия и да са перпендикулярни на пода. Главата ви трябва да е в неутрална позиция, а погледа ви трябва да е надолу към пода.
  2. Издишайте и извийте гръбнака си към тавана, като запазите позицията на раменете и колената. Отпуснете главата към пода, без да поставяте брадичката си прекалено близо до гърдите.
  3. Вдишайте и се върнете обратно в неутралната позиция „маса”, поставяйки ръцете и краката си, както е описано в стъпка 1.

Анатомичен фокус

  • Матката

Терапевтични приложения

  • Стрес

Ползи

  • Разтяга задната част на торса и шията
  • Осигурява нежен масаж на органите на гръбначния стълб и корема

Тази йога поза не се препоръчва при:

  • Травми на врата

Съвет за начинаещи

Ако изпитвате затруднения да извиете най-горната част на гърба си, можете да помолите приятел да положи ръката си над средата между двете плешки, за да ви помогне да активирате тази област.

Подготвителни пози

  • Баласана (Balasana)
  • Гарудасана (Garudasana)

Последващи пози

  • Поза Крава

Препоръчани продукти

loading...

Подобни статии

Поза Сфинкс

Поза Сфинкс

Поза Сфинкс (Sphinx Pose) Изпълнение на позата стъпка по стъпка Легнете по корем със събрани кра...